Obchodní podmínky platné od 11.10.2014

Tyto obchodní podmínky upravují podmínky nákupu v internetovém obchodě BaFshop, Estero Group s.r.o., Kriketová 2278/1, 251 01 Říčany, IČO: 24252930, DIČ: CZ24252930

Společnost Estero Group s.r.o. je zapsána v obchodním rejstříku MS Praha, oddíl C, vložka 197603 a je plátcem DPH.

Objednávky

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.bafshop.cz  jsou závazné. Podáním objednávky potvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a že s nimi bez výhrad souhlasíte. K uzavření kupní smlouvy na základě objednávky dochází doručením potvrzujícího e-mailu, případně odesláním objednaného zboží.

Uzavřenou smlouvu můžeme zrušit v případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo dodavatel zboží po doručení objednávky změnil jeho cenu. V případě, že tato situace nastane, budeme Vás o tom neprodleně písemně nebo telefonicky informovat. Po zrušení smlouvy Vám zaplacenou částku vrátíme bez zbytečného odkladu převodem na Váš účet.  

 

Právo zákazníka na odstoupení

  1. Vzhledem k tomu, že se kupní smlouva uzavírá v internetovém obchodě, má Zákazník právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez udání důvodu. To neplatí v případě smluv uvedených v § 1837 občanského zákoníku, například smluv o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které Zákazník z obalu vyňal nebo použil a z hygienických důvodů jej není možné vrátit, o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal, nebo o dodávce novin, periodik nebo časopisů.
  2. Zákazník je povinen od kupní smlouvy odstoupit písemně e-mailem doručeným na adresu info@bafshop.cz. V odstoupení od smlouvy je nutné uvést číslo objednávky a datum nákupu.
  3. V případě, že Zákazník odstoupí od smlouvy, Dodavatel Zákazníkovi vrátí přijaté finanční prostředky do 14 dnů ode dne, kdy Zákazník zboží ze zrušené kupní smlouvy Dodavateli vrátil nebo alespoň prokázal, že Dodavateli toto zboží odeslal. Dodavatel finanční prostředky Kupujícímu vrátí na jeho bankovní účet.
  4. Náklady na vrácení zboží Dodavateli nese zákazník.
  5. Odstoupí-li Zákazník od kupní smlouvy, musí Dodavateli vydat vše, co získal. Pokud to již není dobře možné (např. je zboží poškozeno), musí Zákazník Dodavateli poskytnout patřičnou protihodnotu. Je-li vrácené zboží poškozeno, může Dodavatel uplatnit své právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. V takovém případě Dodavatel vrací Kupujícímu jen sníženou kupní cenu.
  6. Zásilky, ze kterých není patrné, proč byly zaslány zpět, budou vráceny odesilateli.
  7. v případdě, že zákazník změní kupní smlouvu, hradí veškeré náklady spojené s dopravou u změněné kupní smlouvy.
  8. Každá objednávka je závazná dle Občanského zákoníku 89/2012 Sb.

    Zákazník může od kupní smlouvy odstoupit oznámením, že si přeje objednávku stornovat. Oznámení musí být v písemné podobě. Odstoupení od smlouvy neznamená nevyzvednutí objednávky u prodávajícího nebo nepřevzetí zaslané objednávky na adresu kupujícího. V případě nepřevzetí zásilky máme právo na úhradu vzniklých nákladů (zejména balné, poštovné a souvislé práce).

 

Právo dodavatele na odstoupení:

Dodavatel je oprávněn od smlouvy odstoupit pouze do okamžiku odeslání zboží, a to jen v případě nedostupnosti zboží, nebo výrazné změny ceny zboží. Před odstoupením, je ale dodavatel vždy povinen kontaktovat zákazníka za účelem dohody o dalším postupu.

Dodavatel je oprávněn automaticky zrušit objednávku (rezervované zboží) , pokud platba za objednané zboží od zákazníka nebude obdržena do 5 pracovních dnů od objednání. 

 

 

Dodací lhůta:

Zboží, které je skladem, zasíláme zpravidla do 3 dnů. Zboží, které není skladem, zasíláme dle termínu uvedeného u zboží na našich internetových stránkách. Objednáváte-li více položek s různými dodacími lhůtami, platí nejdelší dodací lhůta. Při platbě převodem na bankovní účet je podmínkou zaslání zboží připsání platby.

Zásilky odesíláme každý den od pondělí do čtvrtka. Pátek máme zavřeno.

 

Platební možnosti ČR:

Zboží můžete zaplatit následujícími způsoby: 

 

  • Platba převodem na účet Fio Banka, a.s osobním převzetím na adrese: BaFshop.cz, Bílá 480/1 , Říčany 251 01
  • Platba v hotovosti při osobním převzetí v pobočkách Zásilkovna.cz
  • Platba převodem na účet Fio Banka, a. s osobním převzetím na adresách Zásilkovna.cz
  • Platba převodem na účet Fio Banka, a.s.- zaslání Českou poštou
  • Platba převodem na účet Fio Banka, a.s.- zaslání kurýrem PPL
  • Dobírka – platba hotově při předání zásilky na pobočce České pošty nebo dodací adrese
  • Dobírka s možností platby kartou - kurýrní služba PPL

 

Pokud zboží platíte převodem na účet, informujeme Vás o veškerých údajích nutných pro platbu v e-mailu potvrzujícím objednávku. Upozorňujeme, že platbu je nutné na účet zaslat ve správné výši a pod správným variabilním symbolem, jinak není platba provedena řádně a zboží Vám nebudeme moci zaslat.

Dodací podmínky

Dopravu zboží zajišťujeme buď prostřednictvím České pošty, Kurýrní službou PPL, kurýrem GLS a osobním odběrem u poboček Zásilkovna.cz.  Zboží si rovněž můžete vyzvednout osobně na naší adrese BaFshop.cz, Masarykovo nám.62/32 , Říčany 251 01 a to době uvedené u kontaktu. Osobní odběr v Říčanech  u Prahy je zdarma (k vyzvednutí objednávek je nutná platba předem na účet ). Součástí dodávky není instalace zboží.

Ceník dopravy


 Ceník dopravy -  Platba předem

Cena objednávky 0-3000,- Kč

Česká pošta - balík na poštu   - 97,- Kč

Česká pošta - balík do ruky  -  102,- Kč

Kurýr PPL - 119,- Kč

při objednání nad 3000,- Kč - DOPRAVA ZDARMA


Dobírka - Platba při převzetí

Česká pošta - balík na poštu   - 109,- Kč

Česká pošta - balík do ruky   - 119,- Kč

Kurýr PPL - 139,- Kč

při objednání nad 5000,- Kč - DOPRAVA ZDARMA


Objednávky je možné vyzvednávat na pobočkách Zásilkovna.cz ve vybraných městech ČR

 

Balíčky do Zásilkovny  odesíláme každý den (PO -ČT).

 

Zásilka je připravena k vyzvednutí do 1-2 dnů od odeslání.

Ceník osobních odběrů:

Platba předem

Cena objednávky 0 - 2000,- Kč

 Zásilkovna  - 64 ,- Kč

 při objednání nad 2000,- Kč - DOPRAVA ZDARMA

 

Platba v hotovosti při převzetí

  Cena objednávky 0 - 3000,- Kč

  Zásilkovna  - 79 ,- Kč

  při objednání nad 3000,- Kč - DOPRAVA ZDARMA

 

UPOZORNĚNÍ:

 

ZÁSILKOVNA.CZ  VYŘIZUJE POUZE OBJEDNÁVKY DO 5 KG (a v omezené velikosti) . Zásilky přesahující 5kg a maximální povolenou velikost odešleme kurýrem PPL nebo Českou poštou dle našeho ceníku - o změně dopravy budete informováni předem


 

Dodací, platební  podmínky a ceny dopravy pro výrobky značky KIDKRAFT:

Výrobky označené dopravou zdarma můžou být zaslány kurýrní službou UPS ze zahraničí, kurýrní službou GLS nebo Českou poštou. Termíny doručení jsou uvedeny u výrobků. 

 

Důležité upozornění:

Fotografie vybraných výrobků jsou pouze ilustrativní. Dodaný výrobek nemusí přesně odpovídat zveřejněné fotografii. Zveřejněným fotografiím vždy odpovídá typ výrobku. Nemusí však vždy odpovídat barva či obrázek na výrobku. V případě zájmu o přesnou barvu či obrázek uveďte Vaše přání do poznámky v objednávce. Jestliže Vámi požadovaná barva nebo obrázek není v naší aktuální nabídce, budeme Vás neprodleně informovat.

 UPOZORNĚNÍ - PARFÉMOVÝ TESTER NEMUSÍ MÍT ORIGINÁLNÍ OBAL ANI VÍČKO!!!!

 Vady zboží

Při předávání zásilky dopravcem pečlivě zkontrolujte balík či jiný obal, ve kterém je zboží přepravováno a následně i zboží. Případné poškození zboží při přepravě řešte přímo s přepravcem, který za něj nese odpovědnost.

Zboží je v záruce dva roky. Záruční doba začíná běžet dnem, kdy zboží převezmete. Záruka se nevztahuje na vady zboží způsobené užíváním či jiným běžným opotřebením, na vady vzniklé neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením věci do provozu, na vady vzniklé neodborným skladováním, používáním v rozporu s návodem, jakož ani na jiné případy, kdy vada nemá původ v povaze zboží.

Zboží můžete reklamovat buď písemně, nebo osobně na výše uvedené adrese. Zboží lze reklamovat rovněž u dodavatele uvedeného v záručním listu. Společně s dopisem o reklamaci vždy doručte také reklamované zboží, jinak nejde o řádné uplatnění reklamace a nezačne běžet lhůta pro vyřízení reklamace. V dopise o reklamaci uveďte číslo objednávky, datum nákupu, účet pro vrácení peněz a stručně a výstižně popište vadu a jak se tato vada projevuje. Reklamované zboží nám nezasílejte na dobírku, takto nemůže být přijato. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů a o dobu vyřízení reklamace se prodlužuje záruka.

Pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí zboží, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí zboží. V takovém případě Zákazník může požadovat bud výměnu věci za nové, ledaže by to bylo vzhledem k povaze vady neúměrné (lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Zákazník právo na bezplatné odstranění vady). Není-li výměna zboží možná, např. proto, že dané zboží již nelze získat, může Zákazník požadovat slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Pokud se vada týká pouze součásti věci, může Zákazník požadovat výměnu součásti.

Není-li vada zboží odstranitelná a brání-li řádnému užívání, máte právo na výměnu věci nebo přiměřenou slevu nebo při odstoupení od kupní smlouvy na vrácení peněz. Je-li vada odstranitelná, máte právo na bezplatné a řádné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu.

 

Vyskytne-li se na zboží tatáž vada třikrát nebo různé odstranitelné vady čtyřikrát, máte právo na výměnu věci nebo na vrácení peněz. Tatáž práva máte v případě, pokud nevyřídíme reklamaci do 30 dnů. Za vyřízení reklamace se považuje rozhodnutí o oprávněnosti reklamace.

Jednou provedenou volbu způsobu vyřízení reklamace není oprávněn Zákazník měnit, ledaže se rozhodne pro opravu a zboží nelze opravit.

 

Ochrana osobních dat

Prohlašujeme, že poskytujeme své služby v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vaše údaje zpracováváme v rozsahu registračního formuláře. Všechny Vaše osobní údaje budeme používat pouze pro účely prodeje služeb prostřednictvím našeho internetového obchodu. Tyto údaje nikdy nebudeme poskytovat třetím osobám. Rádi bychom Vás informovali, že dle zákona č. 101/2000 Sb. máte právo na přístup k osobním údajům. Pokud máte podezření z nesprávného zpracování osobních údajů, prosím, požádejte nás o nápravu a my Vaše osobní údaje upřesníme, zablokujeme či vymažeme. Nebudete-li se způsobem vyřízení stížnosti spokojeni, můžete se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Kdykoliv můžete požádat o zrušení své registrace.

 

Závěrečná ustanovení

Kupní smlouvy uzavřené v našem obchodě se řídí českým právem. Příslušný k rozhodování sporů, v nichž je obecně dána věcná příslušnost okresních a obvodních soudů, je Okresní soud pro Prahu – východ. Ve sporech, v nichž je obecně dána příslušnost krajských soudů, je příslušný Krajský soud v Praze.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1.1.2014. Jsme kdykoliv oprávněni je měnit, přičemž nové znění nabývá účinnosti zveřejněním na internetu.